• (Android) Talking Ginger mod meer geld

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Ginger ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Ginger IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod meer geld ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Talking Ginger 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Hahaha

    Op YouTube staat dat het niet grappig is Ruby Me Tom Ben en Angela krijgen je allemaal om 3 uur 's nachts als je het niet verwacht Hank kan je niet redden en deze game is CREEPY HET MAAKT MIJ ANGST

    Ik hou van date-spel

    Deze app is fantastisch en ongelooflijk Deze is beter dan andere apps van outfit7 En ik geef nu 5 ✩✩✩✩✩'s Dan ben ik nu dol op deze app. Dit is beter dan alle andere apps ♡♡♡♡

    Talking Ginger መዝናኛ mipa

    Het is OK, maar ik zou er meer van hebben gehouden als het was zoals My talking Tom, Angela en Hank. Bovendien vind ik Ginger super schattig in Tom Gold Run en Candy, maar niet zo veel hier

    Dit is een geweldige app, maar ik weet niet wat er in Ginger's Eye zit, alsof er een man in de ogen zit reflectie

    Hoe moet je praten met hem probeer ik al heel lang

    OMG DOT IS SERIEUS ALS JE DE GEBOORTEMAAND 1998 VAN IETS ANDERS INTYPT ZIE JE IETS WIT IN BEIDE OGEN EN DAT IS EEN MAN JE WORDT GEWOON AFGELEID DOOR DIE KAT OMDAT HIJ CUTE IS MAAR ER ZIT GEWOON EEN PEDO ACHTER OF ZO

    Jullie klagen dat er te veel advertenties zijn:TIP speel zonder verbinding

    Waarom zijn er 100M download's dit spell is eng niet downloaden

    Leuk spel voor kinderen

    Ligt het aan mij en mijn vriend en zoals.. Iedereen die denkt dat er een man in zijn ogen is? Zelfs nadat ik dit had verwijderd, voelde ik me niet veilig. Ik heb het gevoel alsof iemand naar me kijkt, het is net als de Angela-app. Dit is geen grap en ik raad dit ook niet aan voor kinderen. Ik wil eigenlijk dat deze app verwijderd wordt, alsjeblieft.

    Kat

    Een leuk spel maar niet te veel te doen.

    Het is geen leuk spel

    Ik denk dat deze app rotzooi was toen ik hem voor het eerst downloadde. Ik zag iets dat op Peppa Pig leek, maar na een tijdje realiseerde ik me dat het een man was die naar me staarde, dus na 10 minuten verwijderde ik de app, want Ginger maakte me gek!!! ! Waarschuwing als je dit spel downloadt, bedek je camera!!!!

    Ik vind het niet echt een tof spel maar het gelijkt op een mens met een wit masker in de ogen maar dat is gewoon blanco en schaduw

    Kom op zeg. Verveelt al na 2 min

    Dit is echt een stom spel, dawnlaod dit niet !

    Talking Ginger Intrattenimento xtxa

    Deze game is schattig, maar het heeft een duister geheim, je kunt daar robots zien, geen dieren in de ogen, een man en een raam, de man lijkt op Felipebross, dus ik wil niet dat mijn broer het speelt

    Het is goed en je kunt veel dingen doen, maar het heeft advertenties, het is goed om advertenties te hebben, want je leert over apps, en bij Talking Ginger was MIJN favoriet de TOILETROLL

    Mensen luister... Ik zou liegen maar als ik kon niet ik een scherm om te tonen hoe die man in dat oog zit !!

    Je wordt niet gecontroleerd

    Dit spel is leuk de kat is schattig het helpt mijn kinderen hun tanden te poetsen download dit spel voor je kinderen alsjeblieft het is echt heel leuk ik vind dit spel mijn kinderen zeiden dat ze dit spel voor altijd en altijd willen

    Lees dit voordat je gaat downloaden als je zijn tanden poetst hoor je een klop alsof het op de deur of het raam klopt kijk ook niet in Ginger's ogen het is een man

    Erg leuk spel maar voeg nog wat dingen toe zoals updates .

    NU VERWIJDEREN Ik ben 11 jaar oud en ik heb er een YouTube-video over gezien, dus ik heb hem gedownload om te zien of het waar was. Toen ik het opende, stond er dat ik je niet kan horen. Het vertelde me om toegang te krijgen tot de microfoon en de galerij. Omdat ik dom ben, heb ik het geaccepteerd. Het poetste zelf zijn tanden (CREEPY). Toen keek ik in zijn ogen en ik zag een raam, een boekenplank en een man in een wit T-shirt en masker. Ik scherm het af. DOWNLOAD DIT SPEL NIET. PLZ. Speel in plaats daarvan roblox: P

    Ik ben dol op dit spel, ik ben een 572, maar ik denk dat het goed zou zijn als je niet veel geluk met de 8e zou kunnen hebben, wat een geweldige tijd was in het VK, maar het zou goed zijn om uit weet iemand of ik de kans had kunnen krijgen om voor je te zorgen, maar ik ben 20e van een probleem geweest, ik ben niet veel meer tot 8, en een paar weken, dus ik kan het volledige adres en telefoongesprek zien op dezelfde manier als bij 2

    erg goed en goed spel

    Te veel advertenties, een paar toneelstukken, de advertenties verschijnen. Te vervelend.

    Speel dit spel niet ik zag net een man en kamer je bent een kind maar speel dit spel niet je zult een man zien zoals ik een man zag twee man en kamer maar heb dit spel niet je zult man je zien speel het spel om 3 uur 's nachts, daarom geef ik 1

    Het is een leuk spel, maar kijk in zijn ogen, er is een raam en een persoon met een wit of grijs masker speel dit op eigen risico

    Ik haat deze app zo ontzettend

    En Emma klinkhamer mijn vader met computers en hij heeft het onderzocht en wat jullie allemaal klopten NIKS van.(dom) =(=)

    Talking Ginger መዝናኛ mipa

    Het is misschien ook voor peuters kleuters

    App moet kindvriendelijk zijn. Elke keer dat advertenties worden afgespeeld vanwege een ander app-pictogram en een pictogram voor een advertentie bekijken. Kinderen weten niet hoe ze moeten stoppen en terug.

    Talking Ginger Intrattenimento xtxa

    Talking Ginger Intrattenimento xtxa

    Er zitten camera's in de ogen

    Lol

    Tja, niet een super spel ofzo..

    Is geweldig, maar ik moet tik tok kijken, dus ik zal zien of deze game slecht is of niet omdat ze nieuws hebben over games

    WorldCraft: 3D Block Craft রোমাঞ্চকর uuip

    en cç de de v.h.

    Er zijn niet veel dingen te doen. En er zijn hackers in deze game in deze game

    Oké, dus ik weet dat er een samenzwering is dat de pratende Angela-app een kindroofdier in het oog heeft, maar wanneer je Lauranside bekijkt Nieuwe video op deze app, ik wil zien of dit echt was, dus ik en mijn vriend probeerden het en ik zag als een figuur in zijn / haar oog en ik was bang zoals ik in jaar 8 ben. Ik zou moeten weten dat dit gewoon mijn geest is die me parten speelt. Maar je moet voorzichtig zijn er veel slechte mensen in deze wereld.

    Ik ben dol op deze app, maar de lucht is zo'n probleem, hoe gaat het met de eerste die hij is, zijn bot, ik heb weinig zijn plezier doei

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :